tirsdag 7. desember 2010

Alt har ei forklaring

Er DU ein av dei som har lurt paa kvifor det har skjedd saa lite paa denne bloggen i det siste? Er DU ein av dei som forlanger svar? Er DU ute etter sanninga? Vel, her kjem ho. Eg har hatt litt skulepjatt aa ta meg av:


Denne boka har ganske nyleg blitt lesen, og 2-3 sider av denne boka har òg blitt analysert (ikkje mi mest utvikla side). Eg trur ikkje akkurat at analysen faar laeraren til aa slaa stift eller smile fraa oyret til oyret, men, men den blei vel ikkje saa aller verst, haaper eg.


Eg har saman med 3 andre laga éi framforing om Island der sporsmaalet var korleis Island sitt forhold til EU er. Lurer du paa om islendarane vil stemme ja eller nei til EU naar den dagen kjem? Eg har ikkje svaret, men eg har mange teoriar. Forresten tusen takk til Sol Sigurjonsdottir som kasta meg i rett retning :-)


Eg har òg presentert boka En kvinne i Berlin i eit anna fag. Dette er ei fantastisk bra dagbok som alle burde lese! Eg har boka, berre aa laane.


Dessutan har eg introdusert Varg Veum paa fransk til mine medstudentar i franskklassen. Bokene om Varg Veum er nemleg oversatt til fransk (i alle fall ein del av dei), og daa er du jo berre for mine medsudentar og slaa seg laus med denne flotte fyren fraa Bergen, Noreg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar