lørdag 11. september 2010

Eit lite stykke Noreg

Eg kan vel starte med aa skrive at eg har venta veldig lenge paa eit brev vidaredistribuert fraa laanekassen. Det skulle underteiknast av underteiknande for at eg skulle kunne faa studielaan. I dag kom det i posten og blei straks underteikna og sendt. Snart blir eg altsaa ei rimeleg velstaaande (det ordet krev litt merksemd) ung dame.



Det som det derimot var endaa hyggelegare aa finne i postkassen var to brev og éi pakke fraa henholdsvis Kristin med villhabitarar (folk som bur i villa) og Karen. Det var fantastisk aa lese om eit lite stykke Noreg, og ikkje minst aa faa eit lite stykke Noreg i postkassen. Eg oppfordrar med dette til fleire brev, og lover at alle skal faa svar.

Repeterar med dette adressa mi:
Julia Stangeland
Studéa Saxe Gambetta
43 Rue de la Thibaudière
69007 LYON
FRANCE

Eg maa vel ogsaa legge til at Jarlsbergen dessverre ikkje vil bli verken opna eller eten. Den var i stor grad smelta paa den mindre gode maaten, men det er saa definitivt tanken som tel.

5 kommentarer:

  1. åååå neeeeiiii, så synd at du ikke får spist jarlsbergen en gang da :-( men som du sier, det er den gode tanken som teller. du har kjempegilde venner!

    SvarSlett
  2. Eg ser at adressen har fått ei linja til, og skriver den opp på nytt. Så flott at du har fått lånekasse-brevet (sjølv om eg jo visste det). E d noge aent du sakne (utanom melk og smeltande jarlsberg) som det går an å senda i posten?

    SvarSlett
  3. Aeg savne haavepudaa mi :-D , men blir nok litt tungvint aa senda i poste :-) Klare maeg utmerka for oyeblikke :-)

    Aa ja, Anja. Det var ganske surt aa ikkje kunne ete Jarlsbergen, men eg skal love at sjokoladen ganske fort blei historie ;-)

    SvarSlett
  4. Aeg trekke dae tebage, Elida. Aeg vil ha gloseprogramme i posten. Aeg he dae paa CD. Trur den ligge oppe i datataskaa, elle enn eller aen aen plass. Programme forsvant fraa dataen min daa harddisken tog kvelden.

    SvarSlett