torsdag 6. januar 2011

Min spesialitet

¬Treng du aa komme deg i form etter juleferien? Fekk du i deg litt for mange smaakaker i juleferien? Daa har eg den beste loysinga for deg: Flyplasstrening! Reis til ein flyplass naer deg, og gaa tur. Gaa kappgang i korridorane, gaa orientering fraa post til post. Rullebanda er fantastisk motivasjon for deg som er i daarleg form, men hugs: det er ikkje lov aa staa i ro paa banda. Det er òg mogleg aa spurte i gangane. Det er ikkje flaut i det heile. Berre lat som du er Julia Stangeland (og nei eg kom ikkje for seint til noko fly, men ville berre ikkje bruke eit namn som kan komme opp viss folk googler) som er for sein til flyet. Som ein bonus vil du paa flyplassen raskt oppdage at du ikkje lenger faar soetsug. Du vil ganske enkelt ikkje ha raad til det. Er det eit tog, er det eit fly, nei, det er Kari og Ola Nordmann som er ute og trimmer. God tur!

NB! Viss du trur at flyplasstrimming er min spesialitet har du berre delvis rett. Min spesialitet er snarare aa gaa forvirra rundt og leite etter maten, for saa aa vente i timesvis paa neste fly (ny reisetid er min spesialitet). Har du sett ein flyplass, saa har du sett dei alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar